Παρασκευή, Ιουνίου 09, 2006

Σαν σήμερα

Πριν πέντε χρόνια...

...θυμάσαι;

8 σχόλια:

pascal είπε...

Ναι, αμέ. Πλάκα είχε, όντως. Τις καλησπέρες μου κύριε :PPP

Σπιτόγατος είπε...

Την καλημέρα μου.
:)))

deadend mind είπε...

όχι!.. τι έγινε σαν σήμερα πριν πέντε χρόνια;;

ΥΓ. εκτός αν αυτό δεν ήταν ποστ γενικού ενδιαφέροντος αλλά απευθυνόταν σε συγκεκριμένο κοινό, οπότε μου πεις, θα καταπιώ την περιέργειά μου με αξιοπρέπεια! ..

deadend mind είπε...

* ...οπότε μην μου πεις ...

Σπιτόγατος είπε...

Προφανώς και δε θυμάσαι, deadend mind. Αλλά ούτε και ο/η αποδέκτης μπορεί να το δει. Περισσότερο προσωπική υπόμνηση είναι λοιπόν...
;)

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΑ...ΜΥΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ;

Ανώνυμος είπε...

best regards, nice info
the flowers zoloft online western horizon mortgage discount tenuate discounttenuatebuyonline merchant accounts hiking buffalo river ar history of graphic card for pc

Ανώνυμος είπε...

Here are some links that I believe will be interested