Τετάρτη, Φεβρουαρίου 10, 2010

Καλή Χρονιά!!

Έστω και καθυστερημένα...και καλό καρναβάλι και καλά κούλουμα και καλή σαρακοστή!!

Όχι. Καλό Πάσχα δεν θα πω...κάτι θα ανεβάσω μέχρι τότε.

Παιδιά, με έφαγε η δουλειά! Τα τελευταία νέα είναι ότι άφησα το σπίτι μου και ψάχνω να βρω σπίτι σε άλλους. Ή βοηθάω κάποιους άλλους να πουλήσουν το δικό τους. Ναι. Καλά καταλάβατε. Η νέα μου δουλειά είναι σύμβουλος ακινήτων. Για όσους δεν κατάλαβαν ακόμα έγινα (φτου κακά πιπέρι στη γλώσσα, δεν τη λέμε αυτή τη λέξη ποτέ είπαμε...) μεσίτης.

Ξέρω. Το επάγγελμα του μεσίτη κουβαλάει μεγάλη ανυπολυψία. Αλλά ας όψετε... Καλά δεν το κάνω και με το ζόρι...άλλωστε καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή! Αλλά πολύ τρέξιμο βρε παιδιά! Πολύ τρέξιμο! Πάρα πολύ τρέξιμο!!

Δε σας κουράζω άλλο με την εργασιακή μου ρουτίνα. Πάντως, σύντομα θα έχω αρκετές ιστορίες καθημερινής τρέλας να σας διηγηθώ...

Αυτά για την ώρα! Σας φιλώ και σας εύχομαι να περνάτε καλά!

Και φυσικά, αν ψάχνετε σπίτι για αγορά, ενοίκιο ή να πουλήσετε το σπίτι σας ή να το ενοικιάσετε ή το κατάστημά σας, ή κάνα οικοπεδάκι...ξέρετε που θα απευθυνθείτε! Φυσικά στον Σπιτόγατο! Και βέβαια δεν εννοώ το αντίστοιχο site που μου έκλεψε το όνομα...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ως σπιτογατος ή σπιτια θα πουλουσες ή γάτες! οπου στη δευτερη περιπτωση η νέα σου δουλεια θα ηταν σύμβουλος τετραποδων ;)

φιλιαα :)

Σπιτόγατος είπε...

Σύμβουλος αιλουροειδών θα έλεγα καλύτερα...τετράποδα είναι και οι γάιδαροι αγαπητή μου φίλη! :) νιάουυυυ!!!